Κυριακή 23 Δεκεμβρίου 2012

  <<Gagnam style>> by PSY, αρχικά και πάσης Κορέας
                και τώρα πλέον και πάσης διαδικτυακής υφηλίου    

Αγαπητοί φίλοι και φίλες, δεν χρειάζεται να ρωτήσετε τι σημαίνει  Gagnam style, ή<< Γκάγναμ στάλ>>όπως ακούγεται να το προφέρει ο Νοτιοκορεάτης δημιουργός του πασίγνωστου πλέον διαδικτυακού τραγουδιού, μπορώ να σας ενημερώσω εγώ τι σημαίνει.
Σημαίνει ότι απόκτησε σε ελάχιστο χρονικό διάστημα ένα θαυμάσιο σπίτι αξίας λίγο πιο κάτω από ενάμισυ εκατομμύριο δολάρια, το οποίο μάλιστα πλήρωσε τοις μετρητοίς.
Και πάρα πολύ καλά έκανε.
Χρειάζονται όμως αυτά τα πάνω από ένα δισεκατομμύριο <<χτυπήματα>> για να μας θυμίσουν την τρομαχτική επιρροή του διαδικτύου αλλά και γενικότερα των κομπιούτερ στη ζωή μας.

Καθώς όπως όλοι μας, είχα κι΄εγώ τα πασίγνωστα πλέον προεόρτια τρεχάματα , αμέλησα να κοιτάξω τη μηνύματα μου , έως ότου ένα αυστηρό μήνυμα στο e-mail,μου με επανέφερε αμέσως στη τάξη.

<<Κάτια >> μου <<έγραφε εκκρεμούν μηνύματα αποδοχής φιλίας και αναρτήσεις που δεν τα έχεις απαντήσει ακόμα. Γιατί;>>
<<Yes  Master>> απάντησα αμέσως εγώ και κάθισα υπάκουη στην ηλεκτρονική προσταγή που έλαβα να πραγματοποιήσω την κομπιουτερική εντολή που μου είχε σταλεί..
 Γι΄αυτό σας λέω, <<Γκάγκναμ στάλ>> από δώ και μπρός για όλους μας και σ΄όποιον αρέσει, αλλιώς να επιζήσει δεν θα μπορέσει. Και δεν το λέω ως αστείο.
Γι αυτό  και ευθαρσώς δηλώνω τη νέα υπογραφή μου, που είναι:
katiazel@gmail.com 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου