Παρασκευή 14 Δεκεμβρίου 2012

Πρόσεχε,γιατί τόσο που τρώς, θα βλέπεις τα ραδίκια ανάποδα

Θυμάμαι μια λεπτιπίλεπτη στο σωματότυπο της, θεία μου,η οποία επαναλάμβανε συχνά την παραπάνω συμβουλή έως και απειλή, στον καθένα μας που έβλεπε να τρώει, παραπάνω από τη ποσότητα που εκείνη θεωρούσε χορταστική, και η οποία (μεταξύ μας) ήταν το ένα τέταρτο από μιά φυσιολογική μερίδα φαγητού.
Πόσο θα χαιρόταν τώρα,που επίσημα η επιστήμη της βοτανολογίας, απέδειξε ότι η ρίζα από το ραδίκι,είναι το καλύτερο φάρμακο για τις δυσπεψίες και όλα τα γαστρεντερικά προβλήματα.
Άρα, ποιό το συμπέρασμα;
Ότι ακόμα και τη ρίζα του ραδικιού κι΄αν <<βλέπεις>> ξαπλωμένη στο ανάσκελο, πάλι ανακούφιση θα σου φέρει.
Θα μου πείτε ότι τότε θάμαι απολύτως και μονίμως ανακουφισμένη, αλλά άλλο αυτό. Μη τα μπερδεύουμε τα πράγματα.
Ε!!  όσο για μένα, είχα που είχα ένα γερό <<βίδωμα>> με τα βότανα, τώρα ο σεβαστός κύριος καθηγητής της Φαρμακολογίας, μου έδωσε τη χαριστική βολή. Μέχρι που ανακοίνωσα σε γνωστούς και αγνώστους μου, ότι θα βράζω και θα πίνω βαλσαμόχορτο,που όπως λένε καταπολεμά ιδιαίτερα αποτελεσματικά τη κατάθλιψη.
-Μα εσύ δεν έχεις κατάθλιψη, απάντησαν εν χορώ όλοι, (ούτε σε αρχαία τραγωδία να έπαιζαν). Το εντελώς αντίθετο θαλέγαμε.
-Κι΄αν πάθω, αργότερα; τους αντιγύρισα.
-Βρέ αν δεν έπαθες τώρα με τα νέα οικονομικά μέτρα δεν θα πάθεις ποτέ, απάντησαν, πάλι όλοι μαζί.  Τέτοια ταύτιση απόψεων.
Τέλος πάντων, εγώ θα πάρω λίγο βαλσαμόχορτο νάχω καλού-κακού , που λένε,μη και μας πλακώσει και τέταρτο μνημόνιο, γιατί τότε είναι βέβαιο ότι θα υπάρξει έλλειψη.
Τώρα θα δώσω όλες τις πηγές μου από τις πολύτιμες πληροφορίες 
που έχω σε όποιον <<συνάδελφο εν βοτάνοις>>ενδιαφέρεται.Η πιό σημαντική θεωρώ ότι είναι: Βotanologia.blogspot.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου