Κυριακή 9 Δεκεμβρίου 2012

                   Dancing with all kinds of stars
Αθάνατα τα λόγια του  Άντυ Γουόρχολ, ότι όλοι αποζητούν έστω και 15 λεπτά δημοσιότητας, ιδιαίτερα θα προσθέσω εγώ (και χωρίς ίχνος κακίας) αν είχαν τυλιχτεί με τον λαμπερό μανδύα της λάμψης  τηλεοπτικής ή θεατρικής του/της στάρ ή έστω και στάρλετ λίγο νωρίτερα από το χορευτικό σόου που θα προβληθεί και σήμερα το βράδυ.
Πάντως είναι μία αξιέπαινη προσπάθεια του σταθμού που το διοργανώνει να προσφέρει λίγη λαμπερή αστερόσκονη στα πιο μουντά Χριστούγεννα,της ζωής μας, τα φετινά.

Εγώ όμως θάθελα να τους γράψω, ότι χορεύω  όπως και όλοι μας πιστεύω όχι μόνο κάθε Κυριακή βράδυ αλλά κάθε μέρα με  τα αστέρια, και τα αστεράκια που αστράφτουν μέσα στο μυαλό μου και στα μάτια μου κάθε φορά που ανοίγω ακόμα έναν ταχυδρομικό φάκελο που περιέχει τι άλλο; Λογαριασμούς,παντός είδους.
Αλλά τι περίεργο,τα δικά μου αστέρια,ή stars, όπως 
συνήθως λέγονται στη μοντέρνα ελληνική γλώσσα της σήμερον, σέ κάθε στροφή τους φλάπ μου δίνουν δυνατά στο ένα μάγουλο ένα γενναίο έως ζαλιστικό μπάτσο και μετά στην επόμενη  χορευτική πιρουέτα τους,που έρχεται με το άνοιγμα ενός ακόμα λογαριασμού, φλάπ μου αστράφτουν άλλο ένα χτύπημα στο άλλο.
Είναι που είναι ζαλοκοπημένο το κεφάλι μου από τα αναπάντητα ερωτήματα  της εύρεσης των χρημάτων για τη πληρωμή των άπονων και αμείλικτων  λογαριασμών,
έρχονται αυτά και με αποτελειώνουν.
Όμως πάμπολλοι και τόσο  αγαπητοί μου αναγνώστες που  σήμερα έχετε γίνει παρά ένας 400, ας μήν απελπιζόμαστε γιατί έρχεται η λύση που είναι τα 24.000.000 ευρώ (χάρηκα να γράφω τόσα μηδενικά)του κρατικού λαχείου. Ξέρετε πόσα ανέξοδα, πολύχρωμα αστραφτερά και φυσικά χορευτικά όνειρα μπορούμε να έχουμε μέρα-νύχτα,όταν θα σκεφτόμαστε τί και πόσα πράγματα θα κάνουμε, όταν κερδίσουμε τον πρώτο αριθμό;Ατέλειωτα και όλα πραγματοποιήσιμα.
Αλλά  τότε πρώτα θα φωνάξουμε:
<<Τώρα στ΄αλήθεια,I am dancing,with the stars>>.

   





 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου