Πέμπτη 6 Δεκεμβρίου 2012

Το τέλος του κόσμου κατά τους Μάγια,21 ή 23/12/12
           ή τάχαμε χύμα μας ήρθαν και τσουβαλάτα

Λοιπόν το εξομολογούμε μετά πάσης ειλικρινείας, άμα δώ ή ακούσω ή διαβάσω κάτι πετυχημένο, πώς μου κολλάει να το κάνω κι΄εγώ.
Μιλάω για τη πρωθυπουργό της Αυστραλίας Γκίλλαρντ, που σε σχετικό της βίντεο υποσχέθηκε να σταθεί κοντά στους συμπατριώτες της, όταν θα έρθει κατά τους Μάγια το τέλος του κόσμου, ακόμα κι΄αν εμφανιστούν ζόμπι και ανθρωποφάγα τέρατα,ακόμα και άν ακούσει να παίζει ρόκ, μια βοριοκορεάτικη μπάντα. Σε ανταμοιβή για το θάρρος της, υπολογίζει ότι θα γλυτώσει και από την εκπομπή στην οποία οφείλει να απαντά  σε ερωτήσεις πολιτών για όσα έκανε και κυρίως για όσα δεν έκανε.Έτσι τουλάχιστον δήλωσε.
Λοιπόν στα δικά μας.
Ορκίζομαι  κι εγώ να σταθώ ακλόνητος και άφοβος φρουρός δίπλα στους 323 (ακριβώς) αναγνώστες  αυτού του μπλογκ, όταν έρθει το τέλος του κόσμου ίσως στις 21 ίσως στις 23 αυτού του μήνα, μόλις οριστικοποιηθεί θα σας το πω..
Από που πηγάζει τόση γενναιότητα;
Πολύ απλό.Γιατί έχει προλάβει να με τρομοκρατήσει κυριολεκτικά και πολύ περισσότερο από το τέλος του κόσμου, ( τότε θα γλυτώσεις και την αγορά χριστουγεννιάτικων δώρων)το τέλος του μηνιαίου μου εισοδήματος που πλησιάζει  με ταχύτητα φωτός και δυστυχώς θα καταφτάσει πολύ πιο γρήγορα από τις 21 τού μήνα.
Γι΄αυτό λέω, τάχαμε χύμα μας ήρθαν και τσουβαλάτα δεν μας έφταναν όλα  τα άλλα συνεχή <<μαλλώματα>> από τους εταίρους μας της Ε.Ε. να πού μας ήρθαν καπάκι και οι Μάγια με τις πανάρχαιες προφητείες τους.
Υπάρχει όμως και κάτι καλό,μάθαμε κι ακούσαμε στο διαδίκτυο, αυτή τη ροκ Μπάντα της Β. Κορέας.
Ε΄λοιπόν δεν με τρόμαξαν. Περισσότερο με τρομάζει κάθε τόσο η ανεξέλεγκτη ταχυκαρδία που με πιάνει, κάθε φορά που μετρώ στη τσάντα τα λεφτά μου.
Ούτε συγκοινωνούντα δοχεία να ήταν το πορτοφόλι με τη καρδιά μου.
Πάντως μη φοβάστε σας έδωσα το λόγο μου να σταθώ δίπλα σας και θα τον κρατήσω,ότι κι΄αν γίνει.
Άλλωστε γιατί να το κρύψω, είναι το μόνο που δεν κοστίζει σε χρήματα αλλά σε αγάπη και από αυτή είμαστε πλούσιοι, έως και δισεκατομυριούχοι θάλεγα..

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου