Δευτέρα 17 Δεκεμβρίου 2012

Πεντακόσιοι και δύο,γίναμε αισίως σήμερα, οι φίλοι στο blog. 

Λέω να το γιορτάσουμε αφήνοντας στην άκρη  όλες τις θλιβερές ειδήσεις που μαυρίζουν την ψυχή μας, κάθε μέρα.Αυτή η υφήλιος όσο <<μικραίνει>> λόγω παγκοσμιοποίησης, τόσο πιο ζοφερή γίνεται.
Και τι να κάνουμε;
Να παίξουμε κουίζ για να ελαφρύνει λίγο η ατμόσφαιρα να πούμε και κανένα ανώδυνο ανέκδοτο και ξεκινώ εγώ πρώτη.
Δύο κυνηγοί βρίσκονται κλεισμένοι, σε ένα μικρό απομακρυσμένο καταφύγιο, κάνει παγωνιά, δεν έχουν καθόλου ζεστασιά και από τα δύο μεγάλα παράθυρα στους δύο αντικριστούς τοίχους, που βλέπουν και τα δύο στο νότο, παρακολουθούν μια τεράστια και εξίσου πεινασμένη με αυτούς αρκούδα, που κάνει βόλτες έξω από την κλειδαμπαρωμένη πόρτα τους, μουγκρίζοντας απειλητικά. 
Κουίζ: Τι χρώμα έχει η αρκούδα;
Αύριο θα έχω την απάντηση και μαζί την ελπίδα ότι ίσως μου στείλετε και δικά σας κουίζ.
Ανέκδοτο για χαζούλικες ξανθές, (μη θυμώνετε κυρίες μου και εγώ ξανθιά είμαι)
Μια ξανθιά και πολύ όμορφη νέα κοπέλα,που είναι και τρομερά φιλόζωη, βγάζει το σκυλάκι της βόλτα όπως κάθε μέρα, αλλά ξαφνικά όπως κάθεται στο παγκάκι του πάρκου, τσούπ, πηδά στόν ώμο της, μια μαιμού.Τρομάζει, δεν ξέρει τι να κάνει , ξαφνικά σκέφτεται να πάρει τηλέφωνο τον κτηνίατρο της.<<Να πάρεις τη μαιμού και να τη πάς,αμέσως στο ζωολογικό κήπο>>της λέει, εκείνος.
Μετά δύο μέρες, ο γιατρός θυμάται ξαφνικά την ιστορία με την μαιμού και τη ξανθιά και της παίρνει τηλέφωνο να μάθει τι έγινε.
<<Καλέ, τη πήγες τη μαιμού, στο ζωολογικό κήπο;>> τη ρωτάει.
<<Φυσικά και τη πήγα >> του απαντά η ξανθιά<< δεν είμαι βλάκας, καταλαβαίνω  τι μου λένε,αλλά σήμερα λέω να τη πάω στο σινεμά>>
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου