Δευτέρα 25 Φεβρουαρίου 2013

Η ορκομωσία της πρώτης γυναίκας- Προέδρου Δημοκρατίας, Πάρκ Γκεούν-χίε, στη Νότια Κορέα

<<Δεν έχω παιδιά, δεν έχω δική μου οικογένεια, άρα δεν έχω λόγο να διορίζω, δικούς μου συγγενείς, ούτε να κλέψω για να τους αφήσω πλούτη.
Οικογένεια μου είναι ο λαός της Νότιας Κορέας και σ΄αυτόν υπόσχομαι ότι θα κάνω οικονομικό εκδημοκρατισμό...>>

Αυτά διακήρυξε στη προεκλογική της εκστρατεία η Πάρκ Γκέουν-Χίε, κόρη του πρώην δικτάτορα, της ίδιας χώρας, τον οποίο είδε να δολοφονείτε από τον αρχηγό της ασφαλείας του, μέσα στο προεδρικό μέγαρο που ζούσαν.
Λίγα χρόνια πιο πρίν την ίδια τύχη είχε και η μητέρα της , που δολοφονήθηκε και εκείνη μέσα στη προεδρική κατοικία, όταν η νύν πρόεδρος, ήταν  9 μόλις χρόνων.
Τη ζωή στο προεδρικό παλάτι την ξέρει καλά, αφού εκεί έζησε τα παιδικά της χρόνια, το τι θα πεί δικτατορία το ξέρει ακόμα καλύτερα και το επιβεβαιώνουν οι δολοφονίες και των δύο γονιών της μπροστά της.
Το άν θα μετατρέψει αυτά τη φριχτά παιδικά βιώματα από εφιάλτες προσωπικούς σε όραμα δικαιοσύνης, στην υπεραναπτυγμένη πατρίδα της, την οποία γνώρισα και θαύμασα σε  κάποια, (πάντα πρό κρίσης) ομαδική εκδρομή εκεί , απομένει να το δούμε.
Ας ευχηθούμε, ότι τα μαθήματα και παθήματα ζωής που βίωσε από παιδούλα, τώρα στα 61 της χρόνια, θα γίνουν οδηγός  της,για να πράξει το σωστό, και να μην εμπλακεί στη διαφθορά, όχι μόνο επειδή είναι ανύπαντρη και άτεκνη, αλλά επειδή  η διαφάνεια στο τρόπο διοίκησης της, θα πρέπει να είναι από δω και μπρός, ο μόνος τρόπος ζωής και σκέψης της.
Ίδωμεν.
Υ.Γ. Για τα κεφτεδάκια εκ Σουηδίας, που αποσύρθηκαν είχα σκοπό να γράψω σήμερα, γιατί θα τα είχα φάει και εγώ παλιότερα, χωρίς να προσέξω τότε μήπως χλιμίντριζαν καί αυτά, αλλά ευτυχώς ο κακός καιρός της προηγούμενης εβδομάδας, σταμάτησε την επίσκεψη μου και κατά συνέπεια το γεύμα μου στο χώρο τους.....
Σοφός ο λαός μας που λέει<<Μεγάλη μπουκιά, φάε, μεγάλη κουβέντα μη λές>> φτάνει βέβαια η μπουκιά να μήν είναι από αλογίσιο κιμά.
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου