Πέμπτη 7 Φεβρουαρίου 2013

Νάτα μας, Νάτα μας , χάθηκε πλέον ο απαιτούμενος σεβασμός. Ίσα και όμοια τα <<Μωρά>> και οι <<Πυρηνούχοι>> νέοι Προμηθείς, , όπως τους ονομάζω αφού και αυτοί φωτιές φέρνουν.
 Ε !!!!!  δεν το νομίζω ...............
Και το θέμα δεν είναι βέβαια άν το νομίζω εγώ, αλλά το τι νομίζουν οι φυλακισμένοι Πυρηνούχοι γι΄αυτό και αυθωρεί και παραχρήμα, εξέδοσαν ανακοίνωση μέσα από τη φυλάκη, που ξεκαθαρίζει τα πράγματα, και δηλώνουν ότι τα <<μωρά>> δεν έχουν καμμία σχέση μαζί τους..
Υπονοώντας βέβαια ότι είναι πολλά=πολλά σκαλιά ακόμα που θα πρέπει οι δεύτεροι, να ανεβούν, στην αναρχική -εξτρεμιστική κλίμακα μέχρι να τους φτάσουν.
 
Μου θύμισαν τη πολύ σωστή παροιμία του λαού μας που λέει: <<Και η μυλωνού τον άνδρα της με τους πραματευτάδες>>, όπου, όπως όλοι μας καταλαβαίνουμε ο ταλαίπωρος μυλωνάς, επ΄ουδενί δεν μπορεί να είναι στην ίδια κοινωνική τάξη με ένα πολυταξιδευμένο, από χωριό σε χωριό, πραματευτή.
 
Γι΄αυτό παιδί μου, σου λέω, σαν να χάθηκε ο προσήκων σεβασμός στους Κάπο, της ελληνικής τρομοκρατίας.
 
Μου έφερε μάλιστα έντονα στο μυαλό μου,η πυρηνοανακοίνωση, ένα σημείο από το τελευταίο μου μυθιστόρημα <<Η ΑΠΑΓΩΓΗ>> όπου μία φέρελπις τρομοκράτης ή τρομοκράτισα, (πως είναι ο πιο σωστός προσδιορισμός, άραγε;) <<μαγεμένη>> από την επιτυχία  της απόδρασης του αρχιτρομοκράτη Ανδρέα Μπάαντερ, της διαβόητης Ομάδας RAF- Μάινχοφ-Μπάαντερ, και μετέπειτα κρατουμένων και οικειοθελώς <<αυτοκτηνησάντων>> στα λευκά κελιά αν ενθυμείσθε το θέμα.
Πίσω στο μυθιστόρημα μου,η δική μου φανταστική πάντως <<αντάρτισα των πόλεων>>  λέγει λοιπόν, στον αγαπημένο της:
<<Πρέπει να κάνουμε και εμείς κάποια πολύ σπουδαία και   μεγάλη τρομοκρατική πράξη, ώστε να μας ακούσουν οι σύντροφοι εκεί,στη Γερμανία να μας εκτιμήσουν για τις ικανότητες μας και ίσως σιγά=σιγά να μας δεχτούν στην Ομάδα τους>>
Να λοιπόν που οι μυθιστορηματικοί ήρωες έχουν μεγαλύτερο σεβασμό στους παλαιότερους και πλέον μπαρουτοκαπνισμένους <<πολεμιστές> όπως  τους αποκαλεί,η μαμά των Βορείων προαστείων (Αθηνών φυσικά), του ενός από τους συλληφθέντες. Η ονομασία της δεν είναι δική μου, την αντιγράφω από το ομότιτλο ημι-αυτοβιογραφικό βιβλίο της.
 
Υ.Γ. Εξίσου ατυχή θα θεώρησαν οι Πυρηνούχοι και τη πατρική δήλωση, ότι τα <<παιδιά>>τα όπλα τα είχαν μόνο για το θεαθήναι αφού δεν ξέρουν καν να τα χρησιμοποιούν.
  Κι΄ύστερα σου λένε ισότιμα μέλη με τους <<άνωθεν>> γίνεται που δεν γίνεται;.
 
 
 
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου