Δευτέρα 11 Φεβρουαρίου 2013

Η  διπλανή φωτό είναι από τα πυροτεχνήματα για τις γιορτές του νέου χρόνου στη Κίνα που φέτος είναι το Έτος Φιδιού και η χρονιά είναι το 4710. Όλα αυτά τα ωραία, στη μακρινή και τεράστια Κίνα,αλλά εδώ είναι Ελλάδα, δεν είναι παίξε -γέλασε.    Και ως Ελλάδα οι συντάξεις (διπλές και τριπλές) βουλευτών και δημάρχων, δεν μειώνονται και ούτε θα μειωθούν, ποτέ.   Και πώς να μειωθούν, άλλωστε αφού οι ίδιοι είναι που κάνουν τους νόμους άρα και μπορεί να παίζουν <<καθυστέρηση>> όσο θέλουν.
Αυτή είναι η είδηση, που ΠΡΕΠΕΙ να κοινοποιηθεί σε όλους τους απεργούς, τούς πρώην και τούς επόμενους για να καταλάβουν πρός τα πού θα πρέπει να στρέψουν, στ΄αλήθεια, την αγανάκτηση τους.
 
Και γιατί παρακαλώ, ενώ κόπηκαν άμεσα οι ταπεινότατες συντάξεις των 500 και 400 ευρώ,δεν κόβονται οι διπλές και τριπλές των βουλευτών,και λοιπών αιρετών, που αντιστοιχούν σε χιλιάδες ευρώ η κάθε μία;;;;;
Μά είναι απλούστατο παιδί μου, τι ρωτάς τώρα και εσύ.
 Γιατί δεν μπορούν να διασταυρωθούν τα στοιχεία των διπλό-τριπλο συνταξιούχων της Βουλής και Τ. Αυτοδιοίκησης .
Καλά και εκείνα τα διαβόητα και διάτρητα <<Πόθεν έσχες>> τους με τα οποία μας ζαλίζετε το κεφάλι κάθε χρόνο τι σκοπό έχουν; Είναι μόνο για το θεαθήναι  πρός τους πληβείους;
Ε!! τώρα  δεν κρατιέμαι και θα το πω και εγώ, έστω και αλλοιωμένο.<<Βρε κάντε με ελέγχουσα (και όχι πρωθυπουργό)για ένα μήνα>> και θα δείτε πως θα τα βρώ όλα τα στοιχεία και τα ονόματα τους, μέχρι να πείς κίμινο.
 
Γιατί τα άλλα στοιχεία των ταπεινών και καταφρονεμένων συνταξιούχων  πώς διασταυρώθηκαν αμέσως; πολλά,από αυτά, εν μια νυκτί μάλιστα;
Γι΄αυτό σου λέω πάμε, πάμε να ζήσουμε στο έτος του Φιδιού,ας είναι και αντί το 2013, το 4.710.
Επειδή σε εμάς το φίδι, μπορεί να φέρνει ανατριχίλες σαν ερπετό που είναι,αλλά για τους Κινέζους, αποτελεί το σύμβολο της ευφυίας,της μόρφωσης και της κάθε είδους  επιτυχούς εξέλιξης.
 
Αν και πρέπει να το γράψω, όταν σε ένα ταξίδι μου (πρό κρίσης) στην Ταϊλάνδη, ανάμεσα στις άλλες τουριστικές ατραξιόν, μου <<φόρεσαν>> κυριολεκτικά σαν ζωντανό κολιέ, ένα κουλουριασμένο (και υποπτευόμαι τώρα ίσως και μισοναρκωμένο) βόα στο λαιμό μου, με αντίτιμο δύο δολάρια,η κοιλιά του, έτσι πώς μου ακουμπούσε στο λαιμό, ήταν και ζεστή και πολύ μαλακιά.
Πιστέψτε μου, έχω και φωτό που το αποδεικνύει, σκάννερ δεν έχω για να την περάσω να τη δείτε.
Όσο για τα πολύχρωμα και αστραφτερά πυροτεχνήματα,που αστραποβόλησαν στον ουρανό, στην αλλαγή του χρόνου, δόθηκε εντολή φέτος και έτσι εκτοξεύτηκαν μόνο 240.000 χαρτοκιβώτια, γιατί καλά τα πυροτεχνήματα, αλλά καλυτερότερη η διαύγεια του ουρανού, που η ασυγκράτητη σε  δύναμη και έκταση, βιομηχανία της Κίνας, τον έχει κάνει  τόσο πηχτό από την αιθαλομίχλη, που  μπορεί να κόβεται σε  ωραίες παχιές-παχιές φέτες.
Θα τελειώσω με έναν ωραίο μύθο, για την ονομασία των κινέζικων ετών, με τα ονόματα των ζώων.
 
Κάποτε ο Βούδας, κάλεσε να έρθουν κοντά του τα ζώα για να τα ευλογήσει. Από όλα τα ζώα, άγρια και ήμερα, τον πλησίασαν μόνο δώδεκα. Έτσι για να τα τιμήσει έδωσε τα ονόματα τους, στα διάφορα έτη του κινεζικού ημερολογίου. 
 
Καθώς όπως είναι φυσικό, τα δώδεκα ζώδια επαναλαμβάνονται  ανά δωδεκαετία, εγώ έψαξα κα βρήκα, ότι γεννήθηκα σε μια χρονιά που λεγόταν το Έτος του πιθήκου, ή αλλιώς της μαιμούς. Λέτε γι΄αυτό να έχω τόση έλξη προς τα ομώνυμα τους προϊόντα; Μπορεί.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου