Πέμπτη 10 Ιανουαρίου 2013

Ινδία: Όταν λένε ο χρυσός  play-boy, κυριολεκτούν.

Υπάρχει και η φωτογραφία του,για να πείσει κάθε <<άπιστο Θωμά>> ότι όταν ο Datta Phuge, λέει ότι είναι ένας χρυσός πλέιμπόι, όχι μόνο το εννοεί αλλά και το πραγματοποιεί.
Με ποιόν τρόπο;
Εδωσε παραγγελία και επί δύο εβδομάδες  και επί δεκάεξι ώρες καθημερινά ειδικές υφάντρες σε συνεργασία με  τις καλύτερες κεντήστρες στην Ινδία, του έφτιαξαν ένα πουκάμισο από ολόχρυσες κλωστές 24 καρατίων παρακαλώ, που το φορά και δηλώνει ότι έτσι ντυμένος είναι απολύτως βέβαιος ότι τώρα θα βρεί τη γυναίκα των ονείρων του.

Τώρα εγώ από τη μακρινή και ταλαίπωρη Ελλαδίτσα, ερωτώ αν περισσεύει κάποια τσέπη έστω και μικρή να μου τη προσφέρει και υπόσχομαι να πάω στην Ινδία (με έξοδα του) να ψάξουμε μαζί για την Δουλτσινέα των ονείρων του, εκείνος σαν νέος Δον Κιχώτης και εγώ από δίπλα σαν Πάντσο Βίλλα.
Έχω και  έτοιμη πρόταση αν προτιμά γυναίκες με πλούσιο μπούστο, την πολύ γνωστή ηθοποιό και μέχρι πρότινος και προ μεγάλης  βούτας στο παρκέ διαγωνιζόμενη στο ανάλογο  κυριακάτικο σώου.
Γιατί προτείνω αυτήν ειδικά;
Επειδή ευθαρσώς δηλώνει και το γράφει:
<<Το ταλέντο μου είναι το στήθος μου>>
Αγαπητέ μου φίλε χρυσοπουκαμισά, έχει η πατρίδα μου βέρες γόησσες,γιατί να ψάχνεις μόνο στις συμπατριώτισες σου;

                       

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου