Σάββατο 2 Μαρτίου 2013

Ανάμεσα σε  κομπιούτερ θα ζούμε στά σπίτια του μέλλοντος και όλα θα γίνονται πατώντας πλήκτρα και διάφορα κουμπιά.
Απλοϊκή, η δική μου ερώτηση.
Το πλυντήριο θα με ειδοποιεί, ότι τελείωσε το πλύσιμο. Έχει καλώς.
Όμως τα ρούχα μέσα στο πλυντήριο ποιό <<κουμπί>> θα τα βάζει,ποιό θα τα βγάζει και τέλος ποιό κουμπί, θα τα απλώνει;;;;;;;;;;;;;;;;;;;
Γιατί αν πρόκειται να τις κάνω εγώ και πάλι αυτές τις δουλιές, τότε δεν χρειάζεται να με ειδοποιεί η οθόνη για το τέλος της πλύσης, (που μεταξύ μας ) θάναι και πανάκριβη, στην αγορά της..
Ακούω και τώρα πότε σταματά το πρόγραμμα της πλύσης και δεν χρειάζεται να πληρώσω ένα κάρο λεφτά, για να το βλέπω και ψηφιακά, αντί να το ακούω με τα αυτάκια μου,( που είναι και τζάμπα στο κάτω-κάτω.)

Επειδή όμως δεν θέλω, καθόλου μα καθόλου να διεκδικήσω τον παγκόσμιο τίτλο της πιό γκρινιάρας γυναίκας, θα γράψω ότι αυτό το νέο <παιχνίδι> για τα κινητά τηλέφωνα που θα λέγεται<Game jam> είναι τέλειο και μου αρέσει.
Με αυτή τη νέα εφαρμογή, θα ενημερώνόμαστε για όλα τα τελευταία ιατρικά δεδομένα στο κινητό μας και μέσω του προαναφερόμενου παιχνιδιού θα αποστέλλουμε προσωπικές πληροφορίες που θα αναλύονται αμέσως από τους υπολογιστές σχετικά με τη χρήση και την αντοχή του οργανισμού του καθένα από μας, σε ορισμένα φάρμακα.
Ε!!! αυτή την εφαρμοφή, επαναλαμβάνω και τονίζω, ότι όχι μόνο την εγκρίνω και  την επικροτώ απολύτως, αλλά  δηλώνω από τώρα υποψήφια χρήστης.

Θα μου πείτε και εσείς βέβαια, ότι με τη διαγνωσμένη πλέον μούρλα, που έχω με όλα τα ιατρικά θέματα, η απόλυτη συμφωνία μου, ήταν αναμενόμενη και απολύτως προβλέψιμη.
Θα απαντήσω και εγώ αντιγράφοντας τον Λουίτζι Πιραντέλλο.
<<΄Ετσι είναι, αν έτσι νομίζετε>>.
Εύχομαι σε όλους μας,καλή Κυριακή έστω και με ακραία καιρικά φαινόμενα.
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου