Σάββατο 5 Ιανουαρίου 2013

 Τσελεμεντές του αναρχικού,ή( η αμετροέπεια χτυπάει κόκκινο)

Χτες μόλις, είχα ορκιστεί στον εαυτό μου, να μην αναφερθώ ξανά στα <<15 λεπτά δημοσιότητας>> αλλά δεν μ΄αφήνουν να αγιάσω, δηλώσεις δημόσιες, ραδιοφωνικές ή τηλεοπτικές, που περνούν Σύριζα από τη κοινή λογική χωρίς ποτέ να την ακουμπούν.
Γιατί το γράφω;
Επειδή  όπως διαβάζω βουλευτής της ταλαίπωρης ελληνικής Βουλής,δήλωσε ότι κατέχει τον Τσελεμεντέ του αναρχικού , ρόπαλα και μάσκες ως οικοσκευή και καλεί να τον συλλάβουν, ώστε σαν <<ήρωας>> πλέον να μπορεί να αλιεύσει σίγουρες ψήφους ( η ερμηνεία δική μου).

Και τούτος  επίσης κατά τη γνώμη μου περνά σύριζα από την απλή στοιχειώδη σκέψη, ότι δεν κάνουμε δηλώσεις που όχι μόνο θα ανεβάσουν δημοσκοπικά το αντίθετο από  αυτόν πολιτικό άκρο, αλλά θα κάνουν και τις πράξεις εκείνων να φαίνονται τελικά, λιγότερο χοντροκομμένες και  απαράδεκτες αφού θα αντισταθμίζονται από τις αντίθετες με αυτούς, αλλά επίσης ακραίες απόψεις.

Ναί,!!! αλλά ενώ σχεδόν κανένας δεν τον ήξερε από το πλατύ κοινό, τώρα  που κατ΄αυτόν τουλάχιστον,<<ηρωποιήθηκε>> τον έμαθε όλη η ελληνική επικράτεια.
Ζηλώσας τη δόξα Τατσόπουλου και Σκουρλέτη, παλεύει και αυτός για τα δικά του 15 λεπτά δημοσιότητας.
Το τι θα καταφέρει τελικά  είμαι βέβαιη ότι θα του το <<πούνε>> και εκείνου και εμένα,( που απέχω μακράν από το να είμαι αλάνθαστη στη κρίση μου,) οι επόμενες δημοσκοπήσεις.

Δημόσιος όρκος μου, μεγάλο λόγο λέω, αλλά ορκίζομαι ότι δεν θα αναφερθώ στον Άντυ Γουόρχολ, τουλάχιστον για μια εβδομάδα.
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου