Παρασκευή 4 Ιανουαρίου 2013

Άλλη για Σκόπια μίλησε και άλλη για τη Σμύρνη
και οι <<συνιστώσες>> ερωτούν, αύριο τι θα γίνει;

Περί ροπάλων, κονταριών και άλλων φαιδρών, όπως οι <<μασκούλες>> του εκπροσώπου τύπου των 12 Συνιστωσών.

Από τις οποίες <<συνιστώσες>> μια δωδεκάδα ζωή νάχουν, εγώ  <<λατρεύω>> εκείνη που λέγεται Κόκκινη Ρόζα,υποθέτω, μάλλον από τη Ρόζα Λουξέμπουργκ,   και εξηγώ πάραυτα το γιατί.
Επειδή οι πιό πολλές άλλες από τις  προαναφερόμενες, αυτοχαρακτηρίζονται με τα  αρχικά γράμματα,του ονόματος τους,μόνο που πρέπει να έχεις υπηρετήσει ως κωδικογράφος για να καταλάβεις πώς λέγονται ολογράφως.
Π.χ.  ΑΚΟΑ,  ΚΟΕ,  ΚΕΔΑ,  ΔΕΑ,  ΑΠΟ, κ.λ.π.
Ενώ και κόκκινο και γυναικείο όνομα έ!!! όσο νάναι έχουν μια γοητεία.
Μια <<γοητεία>> και να μου συγχωρεθεί η απόπειρα χιούμορ, με τις συνιστώσες, αλλά συναγωνίζομαι, κι΄εγώ τις δηλώσεις για τις <<μασκούλες>> του δικού τους εκπροσώπου τύπου, που ζήλωσε ως φαίνεται τη δόξα Τατσόπουλου, που είχε  πρόσφατα τονίσει ότι έχει ξεπετάξει ερωτικά τη μισή Αθήνα αφήνοντας εμφανώς θλιμένη την υπόλοιπη μισή.
Αθάνατε Άντυ Γουώρχολ και τα περίφημα <<15 λεπτά δημοσιότητας>> που είχες πεί, ότι όλοι ποθούν να έχουν, το πόσο δίκιο είχες το δείχνουν παρόμοιες δηλώσεις που χαρακτηρίζουν τα 1500 άδεια μπουκάλια, που βρέθηκαν στο κτίριο της ΑΣΟΕ, ως υλικό για ανακύκλωση και τις αντιασφυξιογόνες μάσκες <<μασκούλες>>, για τα μπιτόνια βενζίνης δεν άκουσα δήλωση, αλλά δεν πειράζει, κάνει και κρύο τώρα ίσως είναι για εντριβές για τα κρυολογήματα..
Ερώτηση:
Καλά μου παιδιά επειδή και εγώ είμαι φανατική της ανακύκλωσης, να σας στείλω  πολλά (όχι 1500, βέβαια) άδεια βαζάκια μαρμελάδας,που έχω,  βολεύουν; Σόρυ ,αλλά άδεια μπουκάλια δεν έχω και μάλιστα γιάλινα, που είναι ιδανικά βέβαια για να φτιάχνεις καφτερά ποτά, άλλοι τα λένε και τύπου Μολότωφ. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου