Πέμπτη 12 Μαΐου 2016

ΤΟ ΟΝΕΙΡΟ ΤΗΣ ΜΑΝΑΣ

Καλές φίλες που τώρα μένουν στην Αθήνα μου τηλεφώνησαν εν εξάλλω καταστάσει Και τι να πώ??? Νομίζω ότι είχαν δίκιο και οι δύο 
(Οι διάλογοι αυθεντικοί αν και ελαφρώς τροποποιημένοι)
-Μαμά χρόνια πολλά για προχτές, ήμουν στο αεροπλάνο και μετά δεν απαντούσες.
-Ευχαριστώ που θυμήθηκες ότι έχεις και μάνα.Βγήκα μια βόλτα στα μαγαζιά, ήταν ανοιχτά αν και Κυριακή και είδα και ένα ωραίο σύνολο.
-Μαμά να σου το πάρω δώρο??
-Τι να το κάνω αυτό είναι για γάμους αρραβώνες , βαφτίσια και τέτοια, με κόρη ανύπαντρη που θα το βάλω???Α τάμαθες τώρα που λέω για γάμους και η Αννούλα, παντρεύεται σε λίγο τον τύλιξε τον γιατρό
-Μαμά δεν χρειάζεται να τυλίξω γιατρό αφού και εγώ γιατρός είμαι.
-Ε πάρε τα δίπλώματα σου αγκαλιά, να κάνεις παιδί με αυτά.
-Ρε μάνα, ..
-Τι ρε μάνα , λάθος έχω???? Ακού έβλεπα; ένα σίριαλ παλιάς εποχής και εκεί η έξυπνη τελικά τον τύλιξε τον πλούσιο με τον Πύργο. Ετσι κάνουν οι αληθινά έξυπνες όχι μόνο τα διπλώματα
-Καλά μάνα βρές μου έναν μέ πύργο και θα κάνω ότι μου πείς, για να τον τυλίξω.
-Δεν είναι ανάγκη να έχει πύργο και σπίτι στη Κηφισιά να έχει καλό είναι.
-Ρε μάνα και το Νόμπελ ιατρικής να πάρω, εσύ θα μου λές να τυλίξω τον παρουσιαστή.
-Αδικο θα έχω?????, ααααχχχ οι μάνες μόνο ξέρουν τον πόνο μου.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου