Τετάρτη 20 Μαρτίου 2013

Κλειστόν για όλους εμάς τους υποτίθεται ενήμερους, αλλά ανοιχτό για την οξυδερκή γιαγια από τη Πάφο και τον γιό της.


Αχ και βαχ βογγάω εγώ και λέω νοερά, στη καλή <<γιαγιά>> από τη Πάφο με τον γιό  τον οικονομολόγο στη Μόσχα. Δεν μας τα έλεγες και σε μας,όσα ήξερες να κάνουμε το ίδιο;
Αλλά θα μου πείς εδώ οι τραπεζικοί υπάλληλοι, οι οποίοι σου έδιναν τα χρήματα σου κάθε Παρασκευή και τους τα ξανακατέθετες κάθε Δευτέρα δεν σε πίστεψαν, θα σε πίστευα εγώ;
Άντε τώρα να ξενυχτώ τά βράδια και να βογγώ όλη τη μέρα, για το τι θα γίνουν τα έστω και λίγα λεφτουδάκια μου, που τά έχω..             (ή μήπως είχα;στη Τράπεζα Κύπρου.)
<<Θολό το τοπίο>> γράφουν ανέμελα για τις σουβλιές πόνου και οδύνης που μου προκαλούν αυτές οι λέξεις , οι εξίσουν ανέμελοι, συντάκτες των ειδήσεων,αφού εκείνοι έχουν τις όποιες καταθέσεις τους αλλού
.Η ιστορία πάντως έχει ολόκληρη ως εξής. Εδώ και αρκετές εβδομάδες εκείνη η καλή <<γιαγιά>>(έτσι την αναφέρουν οι ειδήσεις, όχι εγώ) πήγαινε κάθε Παρασκευή και σήκωνε τις καταθέσεις της,πάντα χαμογελαστή από τη Τράπεζα της. Τη Δευτέρα, ακόμα πιό χαμογελαστή, πήγαινε και τις κατέθετε πίσω.
Μιά -δυό- πέντε..φορές, την ρώτησαν με περιέργεια οι υπάλληλοι, γιατί το έκανε αυτό.
Η γιαγιά Πόντια εκ Ρωσίας, δεν τους έκρυψε την αιτία.
<<Μου είπε ο γιός μου, που είναι οικονομολόγος στη Μόσχα>>  τους είπε<<ότι αν θα γίνει κούρεμα στις καταθέσεις ή στάση πληρωμών, αυτό θα γίνει  , μέσα σε Σαββατοκύριακο>>
Θερμά χειροκροτήματα και ειρωνικότατα γέλια, υποδέχτηκαν την εξήγηση της και οι τραπεζικοί τη διασκέδασαν πάρα πολύ,αυτή την ιστορία με την απλοϊκότητα και την ευπιστία, της γιαγιάς-πελάτισας τους.
Ηθικόν επιμύθιον.
Αυτό το <<μαύρο και δακρύβρεχτο Σαββατοκύριακο>> η μόνη που είχε όλες τις καταθέσεις της στη τσέπη της και όχι <<άυλες>> σε κάποιο κλειστό λογαριασμό σε μια επίσης κλειστή Τράπεζα, ήταν η γιαγιά από τη Πάφο.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου