Δευτέρα 18 Φεβρουαρίου 2013

Να πω ότι δεν το χάρηκα θάναι ψέμματα.  Το καταχάρηκα.........

Γιατί όλα τα <<σκάνδαλα>>να θεωρούν οι εταίροι μας, στην Ευρωπαική Ένωση ότι τα κάνουμε μόνον οι Έλληνες ;

Ε!!!!!όχι πιά.
Τα κα'νουν και οι κατήγοροι μας. Δηλαδή, οι Γερμανο-ολλανδο-γαλλοπαραγωγοί κρέατος, που μας ξεπέρασαν, μάλιστα σε  θράσος και μπαγαποντιά.

Για να δούμε, θα τους αρέσει τώρα που τους σέρβιρισαν, λαζάνια με κιμά που χλιμιντρίζει;
Χωρίς να έχει μπεί, αυτή τη φορά,καθόλου, στη μέση το περίφημο ελληνικό δαιμόνιο.
Μάλιστα, φίλες και φίλοι.
Για μια φορά και για ένα σκάνδαλο τουλάχιστον είμαστε πάναγνοι σαν άγγελούδια.
Βέβαια...............................
Θαρρείς και ακούω από τώρα τα αυτιά μου να βουίζουν από τις δίκαιες (πρέπει να το παραδεχτώ) επιπλήξεις πολλών φίλων, που θα μου λένε ότι πρέπει να χαίρομαι, οταν θα έχουμε μια ελληνική επιτυχία και όχι οταν υπάρχει μια καραμπινάτη
 αλλοδαπή αποτυχία.

Σωστές οι παρατηρήσεις τους αλλά το ξαναλέω.
Εγώ το χάρηκα.

Μου θυμίζει, δε αυτή η αυθόρμητη ικανοποίηση μου, κάτι που άκουσα ή διάβασα δεν θυμάμαι,τώρα ακριβώς, σχετικά με ένα συμβάν, στο λεωφορείο.
Λέει μιά κυρία, εξαγριωμένη και με τσιριχτή φωνή στη διαπασών, των φωνητικών της χορδών:
<<Το δικό μου το παιδί, με δύο μάστερ, δεν έχει δουλειά και της γειτόνισας με ένα  πτυχιάκι, από ΤΕΙ, δουλεύει κιόλας.Είναι δίκαιο αυτό το πράγμα; Αν κάποιος έπρεπε να έχει δουλειά είναι ο γιός μου και όχι ο γιός αυτηνής>>

Ηθικόν επιμύθιον.
 Δεν είναι σημαντικό που ο γιός της είναι άνεργος, το σημαντικό ως επιθυμία, για την ίδια είναι και ο γιός της <<άλλης>> να είναι και εκείνος άνεργος.
Το ξέρω ...το ξέρω.. και εγώ το ίδιο έκανα., γράφοντας σήμερα για τον κιμά (βοδινό υποτίθεται) αλλά που στην πραγματικότητα δεν σταματά να χλιμιντρίζει, ακόμα και μέσα από το ψυγείο τους.

Αλλά το χάρηκα και όσο το έγραφα αλλά και τώρα που το ξαναδιαβάζω..
Από αύριο όμως δηλώνω με παρρησία ότι πλέον θα λειτουργώ ενάρετα και ακριβοδίκαια.
Ευελπιστώ τουλάχιστον.
 Εκτός αν.......................................




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου